Správny čas na darček sa nájde vždy, ale príjemné prekvapenie môžete zrealizovať aj keď obdarovaný/á žije v inom meste, alebo v inom štáte ako Vy.
Vám všetkým, ktorí nemôžete obdarovať svoju rodinu, blízkych, priateľov, či obchodných partnerov priamo, ponúkame možnosť darček doručiť za Vás a to na dátum, ktorý v objednávke určíte.
A aj keď sa nejedná o darček - vždy sa snažíme doručiť Vašu zásielku bezpečne a čo najskôr. Vieme, že ju chcete mať doma čím skôr, preto Vaše zásielky v pracovné dni štandardne doručujeme* do 24 hodín (ak si neurčíte v objednávke iný termín doručenia).
Navyše pri objednávke nad 58,- EUR Vašu zásielku prepravíme kamkoľvek na území Slovenska len za 2,47 EUR a pri nákupe nad 117,- EUR dokonca úplne zdarma.
Doba dodania* - zásielky doručujeme:
- na území SR do 24 hodín od prijatia objednávky (v pracovné dni)
- na území ČR do 48 hodín od prijatia objednávky (v pracovné dni)
- do krajín EÚ do 2 - 6 dní od prijatia objednávky (v pracovné dni)
* V prípade spôsobu platby prevodom z účtu plynie dodacia lehota dňom pripísania plnej sumy na účet predávajúceho (číslo účtu a variabilný symbol Vám príde po objednaní e-mailom)
Poplatky za prepravu:
- Cena prepravy kuriérskou spoločnosťou v SR: 4,97 s DPH
- Objednávka nad 62,- EUR: 3,47 EUR
- Objednávka nad 124,- EUR: bezplatne v rámci Slovenskej republiky
Cena prepravy kuriérskou spoločnosťou v ČR a EÚ:
- v závislosti od hmotnosti zásielky (konkrétnu cenu dopravy budete vidieť v nákupnom košíku pred potvrdením objednávky)
- Objednávka nad 250, - EUR: bezplatne v rámci Českej republiky
- Objednávka nad 290, - EUR: bezplatne v rámci Nemecka, Rakúska a Maďarska
Transakčné poplatky:
- Poplatok za prevod na účet: bezplatne
- Poplatok za platbu v hotovosti pri osobnom prevzatí: bezplatne
- Poplatok za dobierku (platbu pri doručení): 1,30 EUR s DPH
- Poplatok za platbu platobnou kartou: bezplatne
Dôležité:
- Minimálna hodnota objednávky nie je stanovená.
- Preprava objednaného tovaru sa realizuje v zmysle zasielateľských a prepravných podmienok zmluvných kuriérskych spoločností GLS. Váš tovar je počas prepravy chránený proti nárazom a poškodeniu špeciálnym kartónovým obalom a bublinkovou fóliou. V cene dopravy je zahrnutý prepravný obal, poistenie Vášho tovaru, dva pokusy o doručenie tovaru. Poplatky za doručenie sú zahrnuté do konečnej ceny objednávky.
- Doručenie zásielky s objednaným tovarom je potvrdené podpisom kupujúceho na súpiske rozvozu zmluvnej kuriérskej spoločnosti. Ak nie je možné zásielku pri prvom pokuse o doručenie dodať, zanechá o tom zasielateľ príjemcovi písomné oznámenie. Zasielateľ sa potom pokúsi o opätovné doručenie zásielky nasledujúci pracovný deň.
- Pri preberaní zásielky si dobre skontrolujte jej stav, ak javí balík známky poškodenia (zdeformovaný tvar, pretekajúci obsah,..), tak ju nepreberajte a vypíšte reklamačný list s pracovníkom kuriérskej spoločnosti. Ak zásielka nie je kompletná, je poškodená, resp. ak ide o zjavnú vadu, ktorú kupujúci mohol zistiť kontrolou zásielky pri doručení tovaru a ktorú bezodkladne neoznámil zástupcovi predávajúcemu v súlade s bodom 5.9 reklamačných a obchodných podmienok, neskoršie reklamácie tohto druhu bude možné uznať len ak kupujúci preukáže, že reklamované vady mal tovar už v čase jeho prevzatia kupujúcim.